5/11

:)

Kom hem från skolan för ca 2 timmar sedan. Ingen höjdare att ta sig hem igenom snöovädret, hatar verkligen snö! Cissi är här och blir kvar tills på lördag, ska hjälpa henne med en spanska uppgift och sen ska jag färdigställa mig egen uppsats om komminukation i kris, spännande! För övrigt så fick jag tillbaka historia provet igår, alla rätt (a) fick även tillbaka min uppsats om polisyrket idag, satte ett mvg även där så känner mig riktigt nöjd :) Alla kan om dom bara vill som jag brukar säga.
Efter att jag och Cissi färdigställt våra arbetsuppgifter för dagen så tänkte vi ta en sväng upp till konsum, inhandla nått gott, slå på en film och tagga inför festen hos Malin imorgon ;)
 
Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0