Åk 9 dag


OP


                                                   - Malin visar upp t-shirten för dagen (y)


Idag började jag 08.15 med att förbereda allt i sjukrummet tills det att niorna skulle komma. Tillsammans med Ida, Niklas & Linnéa demostrerade jag för hur framstupa sidoläge gick till, hjärt & lungräddning, blodprov, blodtryck samt hamlisch manöver. Allt gick jättebra och många av 9:orna verkade intresserade av programmet, så tummen upp för det (y) Efter klockan 12 hade jag och 2 till i klassen nationellt prov i engelska (hörförståelse). Gick ganska bra men kunde ha gått bättre om jag inte hade haft sådan huvudvärk. Därefter slutade jag för dagen och när jag kom hem mådde jag sämre än sämst, tog tempen som visade att jag hade feber så har precis vaknat nu efter några timmars sömn, väl behövda! Imorgon är jag ledig och hoppas verkligen att febern inte håller i sig tills dess, jag har varit sjuk way to much! 

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0