Ensam mamma

ensam mamma


Igår avslutades den tredje säsongen av "Ensam mamma söker" där vi fått följa Madelene, Ulrika och Helena i sökandet efter kärleken.. Det har varit en riktigt spännande säsong fylld med både kärlek och besvikelse. Resultatet av en fartfylld sommar blev att Madelene gav de 2 kvarvarande killarna Martin och Anders nobben, Ulrika valde fotbollslasse och Helena hockeyhunken Oscar. Jag tycker att de alla gjorde ett bra slutgiltigt val, även Madelene som visade att bara för att man är med i tv så betyder inte det att man måste blir kär. Läste på Aftonbladet att Helena fått många hatbrev hemskickade angående åldersskillnaden mellan henne och Oskar som är 12 år yngre. Personligen tycker jag att det här låter så patetiskt. Har man inte rätt att få vara kär och lycklig i vem man vill? Åldern är bara en siffra, den finns där, men åldern talar inte om vem du är, hur du är som person eller hur mogen du är, den finns bara där. Är du kär i en person som är x antal år äldre eller yngre så bortse från åldern och tillåt dig själv att vara lycklig! Sen är det en annan femma om en 12-15 åring är tillsammans med en 24:a åring men jag tror ni förstår vad min poäng är. Du kan inte styra över vem du blir kär i, du behöver inte ens försöka för det går inte.

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0