Måndag

:/


Igår var jag otroligt trött så la mig redan strax innan kl.21, sjukt för att vara mig men är man trött så varför inte? Hade svårt för att ta mig upp imorse men så fort jag tagit mig ur duschen blev jag piggare. Sen när jag skulle ta mig till tåget och såg att regnet öste ner så var jag inte så pigg längre, konstigt? Sen gäller det att bestämma sig för om man ska gå och ta paraplyt eller cykla och skippa paraplyt för att det går så mycket fortare. Mitt val föll på cykeln så fick ta konsekvensen av det valet, att se ut som en blöt hund väl framme på skolan, men det kan ju vara kul det också? Eller kanske inte... Skoldagen flöt på med svenska, idrott och psykologi. Nu när jag kommit hem tänkte jag ta och plugga lite samhäll och förbereda lektionen i kommunikation, kan behövas :)

Kram Louise 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0