Måndag

:p

                                                                 - Kungsör, the shithole.

Kom precis hem från skolan, ser ut som en blöt hund. Klart att det regnar när jag kliver av tåget i Kungsör, som vanligt. I morse öste det ner ännu mer, sen när man kommer fram till Eskilstuna, inget regn, konstigt det där tycker jag... Svenska uppsatsen imorse vet jag inte hur den gick, om jag ska vara helt ärlig. Jag skrev iaf 8 sidor så hoppas på att något utav innehållet stämmer, visar sig helt enkelt. Idrotten idag var mindre rolig, hoppade trampett och lirade spökboll, började nästan fundera på om man var tillbaka på lågstadiet? Jag menar, jag vill ha ansträngande lektioner, inte lektioner som man hade i trean, haha. 
    När Linda slutar så ska vi åka in en sväng till Tuna Park, visar sig om jag hittar nått kul. Ha en fortsatt bra dag!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0