Onsdag

dricka


Onsdag idag och även sista skoldagen för den här veckan, härligt (y) Lärarna är i London under torsdag och fredag vilket innebär att dem gav oss två lediga dagar bara sådär, inte illa skulle jag vilja säga ;) Dagen idag bestod av en samhälls lektion och en matte lektion. Fick tillbaka samhälls provet idag, 1 fel vilket innebar ett VG+ för ett MVG krävs även ett muntligt förhör vilket jag ska ha på onsdag, om en vecka. På mattelektionen hade jag prov, det var första gången jag kände att ett matte prov var riktigt lätt, så tummen upp för det (y). Efter skolan var jag iväg och kirrade lite dricka tills fredag. Jag fyller den 4 dec och Malin ville ha en fest för mig så hon fick fria händer att ordna en, så på fredag smäller det med andra ord ;) Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:n och inte plugga ett piss :)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0