Onsdag


<3


                                                                       - Min bushund Diza


Kom precis hem från skolan. Skulle egentligen varit hemma först 16.20 men då jag är klar med mitt historia arbete som ska in först om 2 veckor så fick jag åka hem. Ibland lönar det sig att vara flitig ;)
Samhälls provet gick bättre än förväntat med tanke på att jag bara pluggade dagen innan. Så hoppas på ett bra resultat där. Hade även prov på ett gammalt matte nationellt idag, och matte är verkligen inte min grej så ni förstår nog att det inte gick allt för bra, tyvärr :/ Men man kan inte vara bra på allt som sagt. Imorgon är jag ledig då alla i klassen har utveckligssamtal. Har tid kl.11 så kommer bli pappa som får följa med mig, inga större konstigheter med det. Hoppas att ni får en fortsatt bra vecka!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0