Tisdag

school


Dagen idag har varit allmänt seg. La mig tidigt igår kväll och trots det var jag tröttare än tröttast imorse så hade helst velat ligga kvar i sängen. Men p.g.a mitt muntliga nationella i engelska så pallrade jag mig till skolan ändå. Sista lektionen var just nationella och det gick väl si sådär, den muntliga biten är ju min svagaste del av alla delar så visar sig hur det går, får jag reda på först efter jul. Det som är lite roligt är att jag är bättre på spanska än engelska, iofs är spanien och deras språk något jag brinner för så kan bero på det, vem vet. Imorgon har jag matte prov så tänkte sätta mig och kolla igenom det nu så jag får det gjort. Ikväll är det Plastikkirurgerna och Andra Avenyn på tv så då har jag inte tid för plugg ;)

Kram Louise 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0