Torsdag

^^

Sovmorgon idag, otroligt härligt! Har inte gjort så mycket idag i och med att jag sov så pass länge (a) Har hunnit tagit mig till pappa iaf så alltid något (y) Han berättade för mig idag att han kommer få behålla jobbet p.g.a. ett special erbjudande han fått. I och med att företaget han arbetar på (Car-o-liner) ska flytta hälften av sin verksamhet från Kungsör till Göteborg så skulle hans tjänst vara tvungen att följa med. Han som inte vill flytta från Kungsör eftersom jag och min syster bor här sa nej till att flytta med. Och eftersom pappa är den enda i Sverige, och den enda på Car-o-liner som kan det han gör så antar jag att företaget inte ville gå miste om honom. Han fick då ett special erbjudande, att få jobba i Kungsör 2 veckor i månaden, när jag och linda är hos honom och jobba de resterande 2 veckorna i Göteborg, och få en lägenhet där av företaget. Sen kommer han även forsätta med alla resor han gör runt om i världen där han mäter nytillverkade bilar osv. En glad nyhet med andra ord :)
Ikväll ska jag se lite på tv och skriva en bok recension om en bok som vi läst i engelskan, och som jag har glömt att lämna in (a) haha! Imorgon är det party hos Malin, it´s gonna be a good night!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0