12/10

:/

Kan ju börja med att säga att den här helgen verkligen inte blev som jag hade tänkt mig. Väl framme på lasarettet i fredags så var de tvungna att ta en titt ner i halsen på mig samt ta tempen då man var tvungen att vara 100 % frisk för att få genomgå de olika testerna. Testerna i sin tur skulle ge mig svar på om jag fortfarande är allergisk mot penicillin eller inte. Med min vanliga otur så var jag både röd i halsen och hade feber och fick naturligtvis lämna lasarettet för den här gången med en ny besökstid. Jag kände mig frisk, men tydligen så stämde inte den känslan. Jag bestämde mig för att spendera helgen hos Fredrik ändå, för jag kände mig ju inte sjuk? Senare in på fredags kvällen vände min känsla om att jag kände mig frisk. Jag fick dunkade huvudvärk, halsont och hade en enorm värk i hela kroppen. Jag mådde så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tro det eller ej så klarade jag mig igenom helgen hemma hos Fredrik. Förstår verkligen inte hur han orkade med mig när jag bara låg där som ett dött lik i nästan 3 dagar. När jag blev hämtad av Ubbe straxt runt 12 på söndagen så kände jag mig inte alls fräsch. Fick en akuttid på lasarettet i Köping där läkaren konstaterade att det var solklart att jag hade halsfluss. Så nu när jag fått mina piller hoppas jag verkligen på att må bättre snart igen och att Fredrik inte har blivit smittad! Hoppas att ni alla får en kommande bra vecka, för mig blir det sängen i ytterligare några dar.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0