19/10

saknart!

                                                          - Mojito, Spanien 2009, saknart!

Med hjälp av den nya medicinen så är jag äntligen påväg att bli frisk igen. Det var i fredags som febern släppte, och den är inte ett dugg saknad! Halsen däremot är fortfarande inte riktigt med i matchen men det går framåt, vilket är huvudsaken :) Kom för övrigt precis hem från skolan. Hyffsat kort dag med 3 lektioner, för min del 2 då jag inte kunde vara med på idrotten. Och bara för att det är jag så hade vi bip test idag, så nu kommer jag naturligtvis få göra det på min födelsedag istället, då jag egentligen är ledig, riktigt ovärt -.- men det är en smäll jag får ta! Har även två prov den här veckan, matte imorgon och historia på torsdag, ser fram emot när jag har båda gjorda och får gå på det efterlängtade höstlovet. Kommer desvärre inte bli en slappar vecka då jag har 4 uppsatser att sysselsätta mig med :/ Men lite ledig tid kommer jag allt ta :)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0