5/10

höst

Kanske skulle sitta fint med en uppdatering, right? ;) I fredags spenderade jag dagen tillsammans med Cissi på stan i Eskilstuna. Dock så fick vi inte med oss några plagg hem, inte så ovanligt att jag kommer hem tomhänt på den fronten. Däremot så köpte jag en ny sjal, tights samt lite smink. Kort och gott så var fredagen riktigt chill. Fram emot lördag kväll sen så kom Fredrik hem till mig, och som ni kanske kan räkna ut så blev det en hel del mys och massa snack, och en film lyckades vi klämma in också. När vi sen morgon därpå skulle ta oss till Köping så att Fredrik kunde ta sig hem så skedde det en liiiten olycka :o Det blåste en hel del i söndags, som kanske vissa av er la märke till. Så när jag skulle ut genom dörren med händerna fulla så hann jag knappt öppna dörren innan vinden röck upp den med en fet smäll. Och dörren flög upp, rakt in i fönsterbrädan och resultatet blev ett hål i dörren. Ett hål i den nya dörren som pappa satt upp för ca 3 veckor sedan, rätt värt :/ Och eftersom han drog till Indien på jobb natten till den söndagen så har han inte sett hålet. Däremot så berättade jag över sms vad som hade hänt och han vart inte glad, för er som känner till det finska temperamentet, som även jag har så kan ni kanske gissa hur arg han blev ;) Visar sig vad som händer när han får se resultatet av smällen.
    Så till skolfronten den här veckan. Inga prov planerade, däremot lite inlämningsuppgifter och det är ju ingen big deal. Har rätt hyggliga dagar också med tanke på att vi har lite inställda lektioner här och var. Sen på fredag är jag ledig för jag ska spendera 5 timmar på sjukhuset i en s.k "allergiutredning". Så den här veckan förväntas bli bra och kommer avslutas tillsammans med Fredrik :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0