9/10

                                                                        
Godmorgon alla! Nu sitter jag och väntar på att få åka till lasarettet i Västerås där jag kommer att spendera 5 timmar idag, värt! Är sedan länge allergisk mot penicillin och efter många om och men vill läkaren att jag ska göra en utredning angående min allergi. Om jag nu har turen på min sida så kan det hända att jag har vuxit ifrån min allergi vilket jag naturligtvis hoppas på! Inte så kul när jag är sjuk och det tar dubbelt så lång tid innan jag blir frisk enbart för att jag inte får käka penicillin -.- Så med andra ord är jag ledig från skolan idag, vilket känns rätt bra faktiskt. När jag sen är klar på lasarettet ska jag ta tåget till Fredrik där jag kommer spendera hela helgen, underbart!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0