Bad night

<3


                                    - Den 22:a juni drar jag och Cissi till the paradise (spanien) <3



Inatt drömde jag mardrömmar igen, 2 stycken till och med, too bad... I den första vart jag mördad och i den andra vart jag kidnappad, önskar jag kunde drömma normala drömmar, men jag kanske inte är tillräckligt normal själv för att göra det? haha! Fast å andra sidan, vem är normal? Hur är man när man är normal? Jag tycker att man är normal när man är en i mängden, när man är som alla vill att man ska vara, men hur kul är det? Jag gillar att vara störd, dryg och trög, that´s me lixom :) För att lämna det samtalsämnet så har jag haft en bra dag på jobbet. Hade lite terori idag utöver det praktiska med Almir, pratade om ADHD och OCD, ni får googla på vad det står för ;) Mycket intressant iaf (y)
   Nu tänkte jag plugga lite innan jag ska sticka ner till gymmet med farsan :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0