Fredag

(y)


Snodde lite tid av kvällen för att hinna uppdatera ;) Igår tog jag som sagt tåget till Göteborg för att träffa pappa. Blev 4 långa timmar på tåget innan jag kom fram. Och då hade jag skapligt ont i röven, ingen hit att sitta 4 timmar non stop :o Men vad gör man inte för att komma bort från Kungsör lite, jo en hel del skulle jag vilja påstå. Pappa mötte upp mig på stationen strax efter kl.20 och vi åkte till lägenheten hans, och den var riktigt fräsch, me like! 
   Imorse bar det av till Ullared, lite mer än 1 timme tar det dit från Göteborg. Spenderade några timmar där, och där fanns verkligen allt mellan himmel och jord, helt sjukt! Och dessutom så var allt till ett riktigt bra pris :) Jag fick med mig en hel del hem, bl.a: 3 prynadskuddar, 1 bäddsett, 2 väskor, 2 neccesärer, 1 spel, 4 plagg och massa annat små kraffs. Är helt klart helnöjd med besöket :) 
   När jag väl kommit hem igen mötte jag upp Cissi. Vi drog ner till gymmet nån timme och därefter lagade vi mat. Nu ska vi ta och lira ett parti finne ;)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0