Måndag

:)


Och det fina vädret håller i sig även idag, underbart! Cissi drog precis hem så nu har jag skarpa planer på att gå och köpa en glarre, twister då eftersom det är storfavoriten ;) får se hur jag gör helt enkelt (y)
   Dagen på jobbet har varit bra, allt har flutit på som det ska. Det som var lite mindre bra men som var kul var väl min "mini" fajt med syrran imorse. Vi har två likadana gina linnen, därav står mitt namn i de som är mina. Så imorse när jag inte hittade mitt gick jag in till Linda, och vet ni vad? Där låg det på sängen! Jag blev förstås lack men hon sa att det var morsan som lånat det så jag tog det bara och gick därifrån. Sen när vi stod i köket och skulle äta frukost så kom Urban och fråga vad det var vi gapa om. Och Linda säger direkt att jag anklagat henne för att ha tagit linnet fast jag i själva verket frågade om hon visste var det var. Så jag tog upp smör kniven mot hennes fejs och hon började slåss och skrika, sen gick hon. Och vet ni vad Urban säger till mig då? Jo: - Du får aldrig hota någon med kniv, även om det är en smörkniv! Om du ska bli polis så måste du lära dig att ta kontroll över ditt temperament. Och jag började såklart asgarva, en kul morgon helt enkelt (y)  

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0