Onsdag

<3


                     - Sitter och dunkar La Mega Radio och kan inte annat än längta tills vi drar!


Idag fick jag sluta klockan 12 då personalen skulle ha APT (arbetsplatsträff) på eftermiddagen. Pluggade i 2 timmar när jag kom hem sen hämtade far mig och vi åkte till Maxi för att förbereda helgen då jag och syster ska till honom (y) Kom precis hem därifrån så nu sitter jag och väntar på att Urban ska börja grilla, är rått hungrig! Senare blir det "Andra Avenyn" och "Anna Anka söker assistent" en la telévision.
   Från det ena till det andra så har jag sagt till mig själv två nätter i rad nu att jag inte ska drömma mardrömmar, men har jag lyckats att inte göra det? NEJ! jag blir galen... Inatt hade jag värsta drömmen hittills, som påminde rejält om sånt jag har vart med om, sätter sig fan på psyket...

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0