Onsdag

:)


Godkväll bloggen!


Lite sen uppdatering idag, det är jag medveten om men har haft fullt upp. Tiden framför tv:n rann precis ut så tog tillfället i akt att skriva nu, bättre sent än aldrig :) Har kollat på "Anna Anka söker assistent" och "Andra Avenyn". Den övriga dagen har jag spenderat på jobbet och i Etown. På förmiddagen var jag hos en brukare och på eftermiddagen gick jag hem då han jag skulle vara med aldrig dök upp, weird I know men sånt som händer. Efter jobbet träffade jag Jim i Etown och lirade lite fotboll med han och Lucas samt några vänner till honom, var faktiskt riktigt kul (y) Men vet ju någon som inte har lika bra kondition som mig ;) haha!
   Imorgon är jag ledig från jobbet på förmiddagen då jag har utvecklingssamtal, wish me good luck!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0