Tisdag

<3

                                                                             - Min, min, min!

Idag har det varit full rulle, därav en sen uppdatering. Började dagen med att jobba 7 timmar, har gått jättebra och har haft många betydelsefulla samtal under dagen med olika brukare :) Tycker det är jättekul när dem kan dela med sig av sina erfarenheter utan att skämmas för att lätta på sitt hjärta, starkt!
   Efter en avslutad dag på jobbet har jag hunnit med att besöka El Gianten där jag köpte en kamera, Willys, Donken och Gymmet. När jag och Urban stod inne på donken och skulle beställa stod det en yngre tjej med sin mamma näst intill och verkligen rå glodde på vad jag hade på mig. Då sa jag ganska högt till Urban: - Fan vad hon glor, någon som har en morsa som inte har råd att köpa snygga kläder till sin unge. Och uppernabrligen så hörde hon det och kollade ner i backen, så kul! Nej nu måste jag sova, och förhoppningsvis inte drömmar mardrömmar som jag gjorde inatt :/

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0