Torsdag

<3


                                                                         - Så fin film, se den!


Imorse hade jag sovmorgon, så underbart <3 Mindre underbart var väl att jag vaknade upp helt svettig efter att ha drömt ytterligare två mardrömmar... Jag orkar seriöst inte med det här längre, sen att jag drömmer samma mardröm varje natt gör inte saken bättre :o
   För att lämna mardrömmarna åt sidan lite så jobbade jag två timmar idag, skönt om du frågar mig :) Efter jobbet väntade Cissi på mig hemma redo att slå på Brokeback Mountain, en grymt bra film som hon inte sett tidigare. 
   Tänkte ta en dusch nu och sen händer väl inte så mycket mer innan jag ska sova. Jo, ska skriva ut lite skit till Cissi också annars blir det lugnt.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0