Torsdag

(y)


                                       - Speedway biljetterna till nästa helg är nu bokade (y)

Nu är praktiken slut för den här gången, jag kommer sakna alla men ska samtidigt bli skönt att få komma tillbaka till skolan :) Har lärt mig så mycket under den här tiden och har träffat så många nya och goa människor :) Och vet ni vad det bästa av allt är? Jag fick MVG som slutbedömning på hela min tid som jag har varit där, underbart!  
   Efter att ha avslutat den sista dagen på praktiken så stack jag ner till gymmet en timme och mötte därefter upp Cissi en sväng. Vi planerade en hel del inför morgon dagen då vi kommer spendera våran Valborg i Köping, ska bli så kul! Nu tänkte jag plugga lite och sen packa iordning inför imorgon. Take care!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0