El rey

:)


                                                                                - Timoooo

Kom precis hem från Taito. Jag och Cissi har varit och hälsat på Timo (hennes far) och Helena som är här på besök från Spanien. Grymt trevligt med andra ord :) Annars idag så har det inte hänt så mycket mer än att jag har varit i skolan. Ganska seg dag med sega lektioner men jag tog mig igenom dagen iaf, huvudsaken :)
   Om jag ska byta samtalsämne lite snabbt så fick jag ett telefonsamtal imorse från Inger som vi har försökt nå i samband med vårt projektarbete. Har vart ganska mörkt ett tag gällande vår idé men nu ser det desto ljusare ut. Berättar mer imorgon efter vårt lilla möte, hoppas på det bästa ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0