Onsdag


                                                                           - Dagens låt (y)

Just nu ligger mycket fokus på projektarbetet som drog igång igår. En idé ska bli till, den ska planeras, genomföras, redovisas och till sist utvärderas. Jag och Malin fick en idé redan innan lovet om vad vi ville göra, men det är inte alls så enkelt att komma igång som man tror... Så fort vårt arbete går framåt ska jag berätta vad vi valt att syssla med :) Annars idag har jag inte hunnit så mycket mer än att komma hem, Cissi kommer snart förbi en sväng sen framåt kvällen åker jag in till Jim. Imorgon börjar jag gå på schema så börjar 12.00 och slutar 15.20, take care!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0