Onsdag


                             - Dagens låt! Kommer spelas flitigt i helgen då det blir två dagars ;)

Den här morgonen började i ren kaos när jag skulle till jobbet! Skulle gå ut till cykeln och låsa dörren efter mig och upptäcker att nycklarna inte ligger i jackfickan som de brukar! Adrenalinet pumpar ut direkt och jag blir stressad som fan, letar överallt men hittar dom inte. Springer ut i ren panik och väcker Urban som får lov att skjutsa mig till jobbet, när jag är redo att sätta mig i bilen säger han: Är det där din jacka? Och nej det var det ju inte! Det var syrrans jacka som är likadan, min är dock svart och hennes brun, hur fan kunde jag ta miste på det? :o skyller på för lite sömn (a)
   Kom till jobbet i tid tack vare Urban och från det att jag började så har allt gått riktigt bra, har hunnit med att måla 4 dörrar och fönster bara idag, de ni ;) Och inte nog med det så klippte jag gräsmattan hos far efter jobbet också, och bara det tog mer än en timme! Så nu kan jag lova er att sängen är mycket efterlängtad, godnatt!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0