Ryggont

:D


Idag har jag jobbat i princip hela dagen, 10 timmar närmare bestämt så är ganska slut nu vill jag lova. Började dagen på jobbet som vanligt där jag fortsatte med målandet, fick en hel del gjort vilket känns bra :) Efter jobbet åkte jag, mor, styvfar och mormor till Arboga över en bit mat, väldigt gott! Väl hemma igen åkte jag till farmor och farfar för att klippa gräsmattan, och det var inte det lättaste när gräset var ovanligt högt. Så nu när jag slitit färdigt för dagen kan jag säga att det känns i kroppen, blir lätt så när jag måste använda så många arbetsställningar på jobbet, tur man har en mor som är massör ;) Nej nu måste jag krypa ner i sängen, behöver så mycket sömn jag kan få. Godnatt!

Min mormor har Alzheimer och kan inte låta bli att berätta vad hon sa till mamma i bilen:
- Mamma: Min mamma! Jag är din dotter Mona.
- Mormor: Är du? Varför har ingen berättat det tidigare?

Haha så kul, kunde inte hålla mig för skratt trots att jag vet att hon inte rår för det.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0