Söndag

:)


Nu är jag tillbaka igen! Kom hem från Rättvik igår kväll, åkte till Jim i princip direkt, därav ingen uppdatering. Har haft en kanonbra vecka tillsammans med far, syster & hennes pojkvän. Vädret har varit förvånansvärt bra och bilarna har varit av hög klass. Personligen är jag ett stort fan av Dodge chargers och challengers, av äldre modell då och visst fanns det några, så jag var mer än nöjd :) Ska se till att kämpa för att få en charger 69 att stå i mitt garage nån gång i framtiden, skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse! Hur som helst så har jag varken tid eller ork till att lägga upp bilderna från veckan idag så de dyker förhoppningsvis upp här framåt kvällen imorgon :) På tal om imorgon så börjar jag jobba igen, har fortfarande inte insett att min ledighet är slut, kommer bli en rejäl omställning men en sådan jag kommer klara av :)

Kram Louise  


jeg ved det kommer til at gøre ondt
men jeg skylder dig at være ærlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0