Tisdag


                                                                                - Dagens låt!

Igår var jag både psykiskt och fysiskt ur balands så valde att inte uppdatera. Vet att jag hade lovat er att bilderna från Classic Car Week skulle dyka upp igår, men desvärre blev det inte så. De dyker upp under veckan ist, och det kan jag faktiskt lova :)
   Igår började jag som sagt jobba igen, var ganska fundersam över hur bra det skulle gå att ta sig upp osv men det visade sig senare att det inte var några problem. När jag väl klev in på jobbet så kändes det faktiskt bra att vara tillbaka, nästan som att jag aldrig hade varit ledig. Har fortfarande hand om målandet då det inte hann bli färdigställt sista veckan, men inte mig emot då jag både trivs med det och dessutom är bra på det ;)
   Den här dagen har också gått bra, har jobbat på för fullt och kommit en bra bit på vägen så jag är helnöjd :) Var ute och körde precis också, och innan det var jag till körskolan. Så nu är både teorin och min första körlektion bokad (y)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0