Torsdag

<3


                                                                      - Grattis sis! Love u <3


Imorse fick jag cykla genom spöregn till jobbet så såg ut som en blöt hund när jag väl kom in, men who cares, jobb är jobb ;) Färdigställde korridoren helt idag så nu är den riktigt snygg, ska försöka ta en bild imorgon så ni får se. Fortsatte dagen med att maskera upp border och måla väggar i ett annat rum som jag beräknar att vara färdig med imorgon, måste rättare sagt bli färdig imorgon med tanke på att det är sista dagen. Känns lite smått tråkigt att behöva komma tillbaka till skolan när jag trivs så bra med jobbet, men får helt enkelt hoppas på att få komma tillbaka :)
   På tal om idag så är det min systers födelsedag, 16 år blir hon så inte långt kvar till 18. Keep going! Så har blivit en del fika och presentöppnande under dagen!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0