Fredag


                                                                - AVA Mälarsjukhuset v.6-->12

Anledningen till att jag inte har uppdaterat på länge är att i onsdags så jobbade jag med Urban på Kungsörs torp efter skolan och igår gick det inte att logga in på blogg.se överhuvudtaget av någon konstig anledning? -.- Hur som helst så har veckan i skolan flutit på bra, har missat nån enstaka lektion här och där pga inställda tåg men annars har det funkat bra. Igår på Sjukvården lottade vi praktikplatser, och gissa vad? Hon drog mitt namn först av alla vilket såklart resulterade i att jag fick välja plats först :D Så Akutvårdsavdelningen here i come ;)  
   För tillfället så sitter jag i skolan och väntar på att mattelektionen ska börja där jag för övrigt ska göra mitt prov som jag skulle ha gjort för länge sen, men som inte har blivit av ännu pga vissa omständigheter. Ikväll blir det lite julmys tillsammans med familjen, grabbarna kommer hem med deras respektive sen kommer även Frick och Johan, så det ser jag fram emot :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0