God Jul

god jul


Nu är julafton över, åtminstone om en minut med tanke på att jag skriver det här just 00:00. Dagen har varit jättebra, började dagen hos far där jag även vaknade upp med lite julemys. Kl.13 satte vi kurs mot farmor och farfar för julbord med släkten, 4 timmar spenderades där innan jag, syster och Johan åkte ner till mor & urban. Där väntade nästa julbord, dock fick jag inte i mig mer än två skinkmackor med tanke på hur mätt jag var efter det första julbordet. Mormor och Conny var även där så blev lite skitsnack och julklappsöppnande, tror alla är nöjda med vad de har fått idag, iaf så är jag det :) Tänker inte sitta och räkna upp allt jag fått, det räcker med att säga att cash var det jag fick mest av idag, men det är behövligt :) Efter några timmar hos mor skjutsade jag upp Linda och Johan hem till honom, mor följde med då hon insisterade på att hon ville med och önska Annelie en god jul. Åkturen som var tänkt som en skjuts slutade med att vi blev kvar hos Annelie nästan två timmar, ibland blir det inte som man har tänkt :o När vi satte kurs mot Kungsör igen hämtade vi upp Urban och åkte ner till far över en whiskey. Och nu sitter jag här, efter att ha skjutsat tillbaka mor & urban hem igen. Det blev en kort version av en händelserik dag! Hoppas att ni alla har haft en kanonfin jul och att ni är nöjda med dagen :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0