Jobb Jobb

God kväll mina vänner!

Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat sen i fredags men tiden har varit knapp som man så fint brukar säga. Spenderade lördagen tillsammans med älsk, hade en allmänt mysig kväll hemma hos honom med god mat och julklappsbyte :) På söndag eftermiddag fick jag skjuts hem då jag hade ansvaret för voffsan då mor och Urban var iväg på kryssning. Kom hem, gick ut med hunden sen åkte jag och syster in till Eskilstuna och hämtade ut biobiljetterna till filmen vi ska se på onsdag, Narnia 3 :) Sen åkte vi ut till Tuna Park för att ta en snabb check på mellandagsrean, fick med mig en fin tunika hem! Och så till idag... Har spenderat hela dagen i Västerås tillsammans med far och syster, och när jag kom hem så stack jag iväg och jobbade, 16-21. Och nu är jag äntligen hemma! Ser fram emot min första riktigt låååånga sovmorgon imorgon <3 Jobbar kväll imorgon med så ska se till att njuta hela dagen ut.

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0