Onsdag


Nu börjar det bli läskigt kallt ute, nästan så att man verkligen inte vill gå upp och gå till tåget i kylan, usch! Längtar till sommaren, att vara barbent är det bästa som finns <3 Nog om det, idag fick vi oss en rejäl omgång i Sjukvård som för övrigt är en ny kurs. Det var medicinsk terminologi för fulla muggar som gällde idag. Ett ord som jag aldrig någonsin kommer lära mig att uttala är: Otorinolaryngologi. Ge er på den om ni törs ;) Ordet kommer från grekiskan och betyder, läran om öron, näsa och halsens sjukdomar. 
Ja vad händer annars då? Sysslar fortfarande med körkortet, gymmar och pluggar. Har två prov nu på fredag som ska avklaras, matte och omvårdnad, bara att ligga i! Nu ska jag snart slå mig ner framför tv:n och kolla Maria Wern, kan man inte missa. Därefter avslutas kvällen framför Hell´s kitchen, go blue Jay! Dock så vinner ju Holli -.-

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0