Söndag


                                   - Fick denna av älsk när han kom hit i fredags, så sött ♥

 
Helgen har varit kanonbra! Resan ner till GBG gick jättebra, även om GPS:en visade lite fel här och var så hittade vi faktiskt fram till slut, lagom till idol finalen. Dock så var vår parkeringsruta igensnöad och ingen skottspade fanns i sikte så vi chansade på att sno någon annans ruta, vilket vi faktiskt lyckades med utan att det fick konsekvenser :) På lördag morgon satte vi kurs mot Ullared där vi spenderade ett x antal timmar, fick med mig en hel del behövligt hem såsom julklappar, en kavaj, benvärmare osv osv. Framåt lunch satte vi kurs mot Kungsör igen och den här gången var det jag som fick köra, eftersom älsk körde hela vägen ner så kändes det inte mer än rätt att jag skulle köra hem. Resan hem gick bra, vi gjorde lite stopp här och var så vi var hemma runt kl.18. Kvällen hemma spenderades med god mat och främmande, samt att jag fick agera fyllechaffis så blev en lång natt kan man säga, så sängen är ganska efterlängtad redan nu (a) Det var allt för den här gången, tillbaka till verkligheten imorgon igen, skolan!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0