Torsdag


Igår jobbade jag sista dagen för den här veckan, så skönt! Det har gått jättebra hittills och jag trivs jättebra, har fixat tid för medicindelegering nu också (y) Efter jobbet igår åkte vi in till Ewe i Eskilstuna som fyllde år, 17, bara ett år kvar till 18 nu ;) Blev en trevlig stund och efter att vi avrundat kvällen hemma hos Ewe så gick vi på stan en sväng, d.v.s jag, Linda och Ewe. Kvällen avslutades på Rio där vi såg den 3:e Narnia filmen i 3D, grymt bra! Idag sov jag sjukt länge, det behövdes verkligen då jag är ganska så krasslig nu, förskyld och har ont i halsen, men det är såna tider nu, tyvärr... Kommer bara att chilla mig igenom den här dagen, har inte så mycket ork till nått annat.

Kram Louise 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0