Fredag

:)


                                  - You say you know just who I am, but you can´t imagine ;)


Idag gick jag upp kl. 05.00 trots att jag har lov! Anledningen var att jag skulle ta 07.20 tåget hem från Frick och det är en jäkla lång bit att gå till stationen från honom. När jag sen skulle till att gå så hade det ju självklart börjat snöa igen, och inte så lite heller :o Var ingen höjdare att gå precis, men halvvägs till stationen så stannade nån random brud efter vägen och frågade om jag ville ha sjuts, jag ba: Ja tack :) Snälla människor det finns ;)
   Kom precis hem från gymmet för den som ville veta det, och snart kommer Cissi hit. Ikväll blir det tjockning med henne och Lola, kinamat som står på menyn ;) Det kommer även bli en hel del film mys (y)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0