Lördag

:)

                                                                    
                                                                         - Jag och Cissi ;)


Som sagt var det fest hos Malin igår, bra kväll (y) Innan vi kom till henne stannade jag, Cissi och Ewe på maxi för att köpa grogg virke, och det var det värsta jag har varit med om på länge. Alla glodde och visslade hela vägen fram till kassan, pinsamt! Alltså ska man inte gå in där uppklädd i fortsättningen :p
   Angående det tidigare inlägget så är jag förbannad på min syster, ganska uppenbart. Jag ska åka till älsk här snart och fick precis reda på att hon har lånat ut mina skor till en polare, alltså kan jag inte ta mig någonstans utan mina skor, är så jävla förbannad så det finns inte! Det är verkligen det finska temperamentet gånger 1000 just nu! Får se hur det hela löser sig, åhhh..... Ikväll ska jag och älsk hur som helst se "Farsan" på bio, hoppas på en sevärd film :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0