Måndag


                                                                      - Dagens låt, enjoy!


Imorse var jag sjukt trött när jag vaknade, ville verkligen ligga kvar, men nej, bara att pallra sig upp i duschen... Kom till skolan strax innan åtta, började svenskan halv 9, jag och Malin fick redovisa det vi hade gjort och sen sluta, värd dag? Det positiva var väl att jag hann med 10 tåget hem och slapp vänta på 12 tåget :)
   Pappa åkte ner till Gbg idag för att jobba så idag kom jag tillbaka till mamma igen. Fick ett mess av pappa nyss där han skrev: satans järnvägar och att han inte skulle vara framme i Gbg förrän 12.30, tåget var beräknat att komma till Gbg vid 10.00, SJ är verkligen en stor favorit? Nej nu ska jag ta och plugga lite inför provet i engelska imorgon, ha det bäst!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0