Måndag

(y)


                                                        - Bild på Ewe & Cissi från i fredags ;)


Idag har jag varit ledig, ovanligt eller? Har varit det en hel del den senaste tiden, fast då sover jag inte bort hela dagarna om ni tror det, jag pluggar det jag måste göra, precis som jag skulle ha gjort om jag var i skolan. Efter sportlovet kommer allt bli som vanligt igen, då är vi färdiga med "miljöundersökningen" och måste komma på lektionerna istället för att arbeta hemma, *suck* jag som har börjat vänja mig vid det här nu, haha! 
   Just nu sitter jag och försöker färdigställa arbetet om "Imperialismen" som jag, Malin och Sofia ska redovisa muntligt på Fredag, det går framåt. Får se om jag hinner klart innan jag ska ner till gymmet eller om jag får lov att fortsätta efter, visar sig helt enkelt ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0