Måndag

(y)


Nu har jag både bakat chokladbollar och tjockat pizza, känner mig inte alls tjock ;) Men snart är det slut med det, eller aa, iaf i veckorna. Börjar med gymmandet på onsdag, skapligt nice det kommer bli :)
   Idag började jag lite senare än vanligt p.g.a. att vi slapp svenska lektionen, så blev bara idrott och pyskologi på schemat. På idrotten körde vi boxning, ingen höjdare enligt mig då jag föredrar bollsporter och styrketräning, så var inte allt för engagerad idag. På psykologin avslutade vi stress området och sen slutade jag för dagen. Imorgon är jag "ledig" och på onsdag, fast då har jag en hel del hemma arbete att göra istället :) Har färdigställt svenska uppgiften vi ska redovisa på måndag iaf, medeltida litteratur, man somnar ju bara man hör ordet, men tar man sig i kragen så fixar man allt ;) 
   Nu ska jag påbörja min uppsats om missbruk och senare är det Paradise Hotel ;)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0