Onsdag

Godmorgon! Eller godmiddag kanske låter bättre ;)

Sitter och fördröjer tiden lite framför den s.k "sociala maskinen" medan jag väntar på att ta mig ner till tåget. Har som sagt bara en lektion idag och den börjar 14.20, lagom till när alla andra i princip har slutat, haha!
   Under en längre tid nu har jag drömt sjuka mardrömmar varje natt och inatt var inget undantag, helt insane! Det går inte att beskriva känslan jag hade i drömmen, allt kändes så verkligt, fast nu är det ju tur att inget var verkligt... Kan säga att drömmen utspelde sig på Grekland, Cissi, Lola & Frick var med + många fler och det var blod och det var köttning och aa, resten lämnar jag åt eran fantasi ;) Ha en bra dag!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0