Paradise Hotel

:)


                            - Ikväll avgörs det vem som vinner Paradise Hotel, missa inte det!


I gårdagens Paradise Hotel fick Andreas och Greta åka hem, så nu känns det verkligen som att det kvittar vem som vinner. Om jag nu skulle vara tvungen att välja vem som ska vinna ikväll så är det garanterat Kristoffer, han har iaf något innanför pannbenet och har varit med från start, så go Kristoffer!
   I Västerås kollade jag på mobilen jag har planerat att köpa, Htc touch diamond 2. Nu i efterhand kan jag säga att jag inte kommer köpa den, alldeles för små ikoner på touchen och att skriva sms utan den medföljande pennan är helt omöjligt. Bli nog en sony ericsson istället när jag sparat ihop lite mer pengar :)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0