Söndag

                                                                                     
                                                                                        - Enjoy!


Cissi åkte precis hem, snacka om att vi har haft en spårad helg! Har inte tjockat såhär mycket på länge, och framför allt, jag har inte skrattat såhär mycket på länge! Kul att helgen blev som den blev, det behövdes :)
   Senare ska jag till gymmet med far och sedan färdigställa det sista inför morgondagen då skolan drar igång igen. Ska bli skönt att få komma tillbaka så att jag får ha min praktik snart ;) Mindre kul är väl snökaoset som råder i hela landet vilket innebär att jag aldrig kommer veta när, om eller hur jag kommer till skolan om dagarna, återstår att se helt enkelt. Hoppas att ni i Västmanland som har lov den kommande veckan får ett riktigt bra lov, och att även ni som arbetar får en kommande bra vecka!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0