Söndag

:p


Kom precis ur duschen, har varit och gymmat med Ewe & Linda, skapligt fräsch man känner sig när man har gjort sitt för dagen, haha! Älsk åkte hem strax innan jag drog ner till gymmet, har varit en hel mysig helg :) Skulle ha gått på bio i Etown igår, men filmen vi ville se, eller som jag ville se gick tydligen inte där, "Edge of darkness" heter den iaf, nån som vet om den är bra? Blir iaf till att satsa på bio nästa helg i Västerås istället (y)
   Imorgon har jag bara en lektion, eller har egentligen två :p Vi ska vara på isstadion på idrotten och eftersom jag inte är bosatt i Etown och då saknar ett buss kort så tänker jag inte betala för att åka och ha en idrotts lektion, det är ju stört? Så jag och Malin kommer sluta imorgon efter svenskan, 10.30 :) Nu ska jag upp och bädda rent sängen och sen sova. Buenos noches!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0