Tisdag


                                                 - Pluggar för fullt och diggar denna, enjoy!


Även idag blev en hemma dag för min del. Hade egentligen en lektion idag (Psykologi) som jag valde att skippa av den enkla anledningen att jag inte väntar sammanlagt 4 timmar för en lektion, no way! Men imorgon ska jag till plugget trots att jag även då bara har en lektion, men den kan jag iaf ta mig in till utan att behöva vänta 2 timmar tills den börjar :p 
   Igår efter gymmet färdigställde jag uppgiften om Imperialismen så ska ta med allt till skolan imorgon. Nu är jag i full gång med att skriva på "miljöundersökningen", det är en hel del jag ska få med så det är bara att kämpa på (y) Jag och Malin ska redovisa det vi skrivit på fredag men själva uppsatsen får vi lämna in senast efter sportlovet så det känns bra :) Vid 3 snåret ska jag sticka ner till gymmet och gymma med farsan och nån polare till han och sen framåt kvällen ska jag till mormor som fyller 83, grattis!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0