Torsdag

:/


Så... nu är jag tillbaka, ni kan andas ut ;) haha! Blev lite ont om bloggtid igår då jag var och handlade med far & syster efter solan och stack ner till gymmet i princip direkt när vi hade kommit hem. Men that´s life ;)
   Idag började morgonen lite mindre bra, tåget var inställt! Men det hade jag nästan kunnat räkna ut, men osmart som jag är gick jag inte tidigare ner till stationen som man ska göra för att få en plats på ersättningsbussen. Men idag hade jag turen på min sida och fick plats trots att jag kom lite "sent". Dagen för övrigt har rullat på med 3 "socialt behandlingsarbetes" lektioner samt en historia lektion. Ska har praktik vecka 12-17 inom socialt behandlingsarbete och kommer troligtivs få en plats på ett boende i Kungsör för missbrukare och alkolister, spännande ;)  På sista lektionen för dagen hade vi redovisning, gick superbra (y) Fick sluta strax efter tre idag istället för halv fem så hann med 3 bussen hem :) Ikväll ska jag bara mysa sönder mig framför tv:n.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0