Torsdag

Kom hem från gymmet strax innan 9 igår kväll, nice var det (y) Nu sitter jag här och ska ta mig ner till tåget om si sådär 20 min, ingen ledig dag idag inte. Hade gärna legat kvar i sängen för mår fett illa av någon konstig anledning!? Hur som helst är torsdagar viktiga dagar som jag inte skippar, har jag feber är det klart att jag stannar hemma men annars inte. Har prov sista lektionen idag i historia på ideologier. För er som inte vet vad en ideologi är så är det en samling idéer om hur samhället ska styras och hur resurserna ska ägas och fördelas, got it? Det är inte så svårt som det låter. Slutar inte förrän halv fem idag så kommer bli en seg dag, som tur är hämtar pappa mig så vi kan handla lite på hemvägen, och runt 7 snåret blir det gymmet :)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0