Hemma

brr


                                                             - Random snubbe i kylan

Första skoldagen idag, helt i min smak! Kom dit, såg en film, lämnade in lite arbeten jag gjort klart över lovet och sen fick vi sluta, redan kl.12! Blev superglad, vem vill sluta halv fem lixom? Hursomhelst hämtade pappa upp mig i Etown och så åkte vi och handlade lite, så nu är jag at dad´s place (y)
     En sak jag har blivit lite irriterad på de senaste dagarna är min telefon. Fast jag har batteri kvar så dör den och går inte och starta igen förrän jag sätter den på laddning, skumt :s Har ju planerat att köpa en ny mobil redan under nästa månad men det är inte spec kul om den jag har ska sluta fungera just precis nu. Att prylar slutar fungera nån gång det förstår väl jag precis som alla andra, men att de ska sluta fungera precis när man inte vill så är det klart att de ska göra det, mobiler upp i mitt ass alltså! Att bero på teknik så tror jag fläkten på min laptop har pajjat också, för den stänger av sig imellan åt och typ kokar, men det tänker jag inte fokusera på att fixa nu :p

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0