Lunes


     - Te Amo med Rihanna, ger starka minnen från Spanien resan med brudarna sommaren 2009 ;)


Min dag började som sagt inte allt för bra. Men när jag kom fram till skolan så mådde jag genast bättre, hoppas att det var en engångsförteelse, ingen höjdare att svimma utan att veta varför. Men nu lämnar vi det. Första riktiga skoldagen idag, eller ja om man nu kan kalla det för det... Började morgonen med att ha svenska, 2 timmar. Därefter skulle vi ha idrott, men Andreas var hemma med sjukt barn så den lektionen blev inställd. Även Psykologin blev inställd då vi fick en hemuppgift istället. Kul, kunde lika gärna ha tagit en sovmorgon idag, men så blev inte fallet.
    Nu ska jag ta och färdigställa grammatik häftet i engelska så jag förhoppningsvis slipper lektionen imorgon ;)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0