Måndag

Imorse när jag gick till stationen så hade jag en viss förhoppning om att tåget skulle gå som vanligt och inte vara inställt. Men den förhoppningen försvann ganska snabbt när jag såg klungan med människor som stod samlad där bussen brukar komma. Vi är väl omkring 60-70 pers, kanske mer, som åker från Kungsör halv åtta varje morgon. Då kan ni ganska snabbt räkna ut att alla inte får plats, definitivt inte när det redan sitter folk på bussen från Arboga och Örebro. Idag hade jag turen på min sida och kom med bussen, ca 40 pers kom inte med och fick vänta på en ny buss, hör ni hur det låter? Helt sjukt!
   Jag kom precis i tid till första lektionen (svenska) och efter den lektionen flöt dagen på precis som vanligt med idrott och psykologi. Även hem fick jag åka buss, som tur är så är det inte många som hunnit sluta vid 2 tiden, tack och lov! När jag kommit hem sen så träffade jag Cissi en stund, trevligt att få se henne igen och prata ut lite :) Nu hade jag tänkt se avsnittet från "I en annan del av Köping" som visades igår, jag missade ju det eftersom jag var på bio. På tal om bion, den var riktigt bra, helt i min smak! Sen att Joel Kinnaman spelar en av huvudrollerna var ett + i kanten ;) Så, Snabba Cash, se den!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0