Måndag


- Lifehouse har legat mig varmt om hjärtat genom åren. Everything är garanterat bästa låten!

Imorse gick tåget för första gången på 2 veckor, verkligen på tiden ;) Fast å andra sidan hade jag precis intalat mig själv att det var mysigt att åka buss (fräscha bussar alltså) så idag blev det inte lika mysigt, typiskt :/ Dagen för övrigt har sett ut som måndagar i skolan brukar göra för min del, svenska, idrott och psykologi. Fick information på svenskan idag om ett muntligt prov vi ska göra v.6. Inget happy face jag fick då direkt, litteratur historia måste vara bland det tråkigaste jag har sysslat med, t.o.m. värre än matte ;) På idrotten valde vi vad vi ville göra på friluftsdan den 10/2. Jag och Malin valde gympozz och badminton precis som förra året. Skillnaden blev att vi tog gympozz på förmiddagen den här gången, vi har nämligen inte tänkt gå på badmintonen, shhh! Det har ni inte hört från mig ^^. 
    Nu tänkte jag och sis se en film, ni får ha en fortsatt bra vecka!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0